FAQ

Παραγγελίες

 

Μπορώ να αλλάξω / ακυρώσω την παραγγελία μου;

Για να διασφαλίσουμε την έγκαιρη παράδοση, ετοιμάζουμε και αποστέλλουμε την παραγγελία σας εντός ωρών από την επιβεβαίωση της, επομένως μπορούμε να αλλάξουμε την παραγγελία σας μόνο μετά την πρώτη ώρα τοποθέτησής της είτε επικοινωνώντας μαζί μας μέσω email στη διεύθυνση [email protected] ή μέσω τηλεφώνου (εργάσιμες ώρες) στο 210-6748418 ή μέσω Whats App στο +30 697 234 3274  (εργάσιμες ώρες).

 

Ποιες είναι οι μέθοδοι πληρωμής;

Δεχόμαστε πληρωμές με κάρτα: Visa, Mastercard, American Express, Diners μέσω της εφαρμογής Viva Wallet.

Δεχόμαστε επίσης πληρωμές μέσω Paypal και Klarna.

Με αντικαταβολή:

Για παραγγελίες εντός Ελλάδας μπορείτε να πληρώσετε με μετρητά κατά την παράδοση της παραγγελία σας με επιπλέον χρέωση 2 ευρώ.

Για αγορές άνω των 150€ δεν υπάρχει δυνατότητα πληρωμής με αντικαταβολή.

 

Αποστολή

 

Μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου από το κατάστημα σας;

Φυσικά! Πριν από την ολοκλήρωση της αγοράς, μπορείτε να επιλέξετε την δωρεάν επιλογή να παραλάβετε την παραγγελία σας από το κατάστημά μας (Λυκούργου 8, Νέο Ψυχικό). Σε αυτή την περίπτωση δεν είναι διαθέσιμη η πληρωμή μέσω αντικαταβολής.

 

Στέλνετε εκτός Ελλάδας;

Φυσικά! Τα υπέροχα προϊόντα μας μπορούν να σας βρουν παντού! Στέλνουμε σε όλο τον κόσμο με τη βοήθεια της DHL, τα έξοδα αποστολής είναι 25 ευρώ για παράδοση εντός Ευρώπης και 35 ευρώ για παράδοση εκτός Ευρώπης και χρησιμοποιούμε την υπηρεσία Economy Select (οδικώς).

 

Ποιο είναι το κόστος αποστολής;

Στην περιοχή της Αττικής, προσφέρουμε παράδοση την ίδια ημέρα με επιπλέον χρέωση 5 ευρώ εάν κάνετε την παραγγελία σας πριν από τις 12:00 μ.μ.!  

Επικοινωνήστε μαζί μας στο [email protected] ή μέσω τηλεφώνου (εργάσιμες ώρες) στο 210-6748418 ή μέσω Whats App στο +30 697 234 3274 (εργάσιμες ώρες) εάν επιθυμείτε να κανονίσετε τo same day delivery service.

 

Παραγγελίες εντός Ελλάδας (μέσω ACS courier)

Η χρέωση αποστολής για παραγγελίες εντός Ελλάδος είναι 3,5 ευρώ. 

Παραγγελίες για την υπόλοιπη Ευρώπη (μέσω DHL courier)

Για παραγγελίες που αποστέλλονται εντός Ευρώπης, τα πακέτα αποστέλλονται είτε με την υπηρεσία DHL Economy Select (οδικώς) και το κόστος υπολογίζεται είναι 25 ευρώ.

Παραγγελίες εκτός Ευρώπης (μέσω DHL courier)

Για τον υπόλοιπο κόσμο η αποστολή γίνεται με DHL Economy Select (οδικώς) με κόστος 35 ευρώ.

 

Ποιος είναι ο χρόνος παράδοσης;

Όλες οι παραγγελίες παραλαμβάνονται και αποστέλλονται από Δευτέρα έως Παρασκευή. Οι παραγγελίες που πραγματοποιούνται μέσα στο Σαββατοκύριακο ή τις αργίες θα εκτελούνται την επόμενη εργάσιμη ημέρα.

Για κάθε παραγγελία που πραγματοποιείται πριν από τις 13:00, Δευτέρα έως Παρασκευή, αποστέλλουμε την παραγγελία σας την ίδια ημέρα. Η ημερομηνία παράδοσης της παραγγελίας σας εξαρτάται από τη διεύθυνση αποστολής και την εταιρεία courier που συνεργαζόμαστε.

 

Επιστροφές

 

Πώς μπορώ να κάνω επιστροφή;

Έχετε περίοδο δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σας για να επιστρέψετε τα προϊόντα που παραγγείλατε.

Για να επιστρέψετε ένα προϊόν πρέπει να μας στείλετε email στο [email protected]

Τα προϊόντα πρέπει να επιστραφούν στην αρχική τους συσκευασία με ετικέτες και τυχόν αξεσουάρ σε άριστη κατάσταση για μεταπώληση. Δεν πρέπει να έχουν φορεθεί, πλυθεί ή να έχουν με οποιονδήποτε τρόπο υποστεί ζημιά.

Τα έξοδα επιστροφής είναι αποκλειστική ευθύνη του πελάτη. Ωστόσο, τα έξοδα για τη νέα παραγγελία σας καλύπτονται από το The Wonder Room.

Στην περίπτωση που θέλετε επιστροφή χρημάτων αυτή πραγματοποιείται μέσα σε 15 μέρες στην πιστωτική σας κάρτα ή στο λογαριασμός τραπέζης που θα καθορίσετε εφόσον η αγορά έχει γίνει με αντικαταβολή, από την ημερομηνία που θα λάβουμε την παραγγελία σας και θα γίνει ο απαραίτητος έλεγχος στα προϊόντα. 

Τα εποχικά και τα εκπτωτικά προϊόντα, τα προσωποποιημένα προιόντα αλλά και τα καλλυντικά προϊόντα δεν επιστρέφονται.

 

Μπορώ να επιστρέψω τα προϊόντα στο φυσικό σας κατάστημα;

Φυσικά μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα στο φυσικό μας κατάστημα, υπό την προϋπόθεση ότι θα γίνει εντός 14 ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας σας, το προϊόν και η συσκευασία του είναι ανέπαφα και έχετε το  παραστατικό που λάβατε με την παραγγελία σας.

Σε αυτήν την περίπτωση μπορείτε να ανταλλάξετε το προϊόν σας με άλλο προϊόν ή να λάβετε πιστωτικό που εξαργυρώνεται στο κατάστημα εντός των επόμενων 6 μηνών.

 

Τι πρέπει να κάνω εάν λάβω κατεστραμμένα προϊόντα;

Όλα τα προϊόντα συσκευάζονται προσεκτικά και αποστέλλονται σε άριστη κατάσταση. Ωστόσο, εάν λάβετε ένα κατεστραμμένο προϊόν ή το προϊόν δεν είναι αυτό που παραγγείλατε, επικοινωνήστε μαζί μας στο [email protected] ή μέσω τηλεφώνου (εργάσιμες ώρες) στο 210-6748418 ή ή μέσω Whats App στο +30 697 234 3274  (εργάσιμες ώρες).

Σε αυτή την περίπτωση θα επιστρέψουμε τα χρήματά σας εντός 15 ημερών στην πιστωτική σας κάρτα ή στον τραπεζικό λογαριασμό της επιλογής σας σε περίπτωση που έχετε πληρώσει με αντικαταβολή.

Τα έξοδα αποστολής σε αυτήν την περίπτωση για την επιστροφή των κατεστραμμένων προϊόντων καλύπτονται από εμάς.

 

Συσκευασία Δώρου

 

Υπάρχει δυνατότητα συσκευασίας δώρου;

Φυσικά! Μπορείτε να επιλέξετε την επιλογή Συσκευασία Δώρου στην ολοκλήρωση της παραγγελίας σας και εμείς θα τυλίξουμε το δώρο σας με πολύ αγάπη!

 

ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ 

 

  • Ο καταναλωτής δεν έχει υποχρέωση να πληρώσει εάν δεν λάβει το νόμιμο παραστατικό στοιχείο (απόδειξη ή τιμολόγιο).
  • Αλλαγές γίνονται δεκτές εντός 30 ημερών από την ημερομηνία αγοράς, με προσκόμιση της απόδειξης ή της κάρτας αλλαγής και του προϊόντος στην αρχική του συσκευασία χωρίς αλλοιώσεις. 
  • Τα εποχικά και τα εκπτωτικά προϊόντα, τα προσωποποιημένα προϊόντα αλλά και τα καλλυντικά προϊόντα δεν επιστρέφονται.
  • Επιστροφές χρημάτων δεν πραγματοποιούνται σε προϊόντα που αγοράστηκαν από το φυσικό κατάστημα του The Wonder Room. 
  • Υπάρχει η δυνατότητα έκδοσης πιστωτικού, το οποίο έχει ισχύ για 6 μήνες.
  • Η δωρεάν αποστολή παραγγελιών άνω των 100 ευρώ ισχύει μόνο για αγορές που πραγματοποιούνται εξ’ ολοκλήρου μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος www.thewonderroom.gr 
  • Στην περίπτωση ελαττωματικών προϊόντων ο πελάτης οφείλει εντός 14 ημερών να επιστρέψει το προϊόν στην αρχική του συσκευασία μαζί με όλα τα παρελκόμενα. Η εταιρεία μας θα επικοινωνήσει με την προμηθεύτρια εταιρεία προκειμένου να γίνει ο απαραίτητος έλεγχος στο προϊόν. Η εταιρεία μας δεν υποχρεούται να αντικαταστήσει προϊόντα τα οποία η προμηθεύτρια εταιρεία κατόπιν ελέγχου δεν έκρινε ως ελαττωματικά.